zondag 8 april 2012

Logeren

Casper is voor het eerst uit logeren geweest. Afgelopen vrijdag heeft hij een nachtje geslapen bij vriendin D. en haar gezin. De jongens van D. (5 en 8 jaar oud) hadden zich er al helemaal op verheugd en waren door het dolle heen toen Casper vrijdag arriveerde, te samen met een bult aan spullen die mee moesten voor dat ene nachtje. Nee helaas, Casper 'travelt' nog niet 'light'.
Zelf vond ik het maar wat spannend. Ik had de hele week al een knoop in mijn maag. Casper naar het kinderdagverblijf brengen vond ik geen probleem maar het eerste logeerpartijtje was toch een ander verhaal. Zou hij het wel leuk vinden? Gaat hij ons niet te veel missen? Hij krijgt toch geen heimwee?
Maar nee.....gelukkig is het allemaal prima verlopen! Casper heeft het leuk gehad, heeft veel gelachen en vond het geweldig om de hele tijd twee grote jongens om hem heen te zien. Hij heeft goed gegeten, gedronken en geslapen. Het enige minpuntje was dat hij zaterdagochtend al vroeg van zich liet horen; om 05.45 uur. Maar dat was vooral minder voor D. en haar Manlief. Casper had vooral honger.....
Manlief en ik hebben genoten van een avondje schouwburg en een dag ongehinderd doorwerken aan het opruimen van de schuur. We hadden het te druk om hem echt te missen, hoewel het 's ochtends bij het opstaan wel erg stil en leeg was. Toen we hem gingen ophalen kon het mij opeens niet snel genoeg gaan, ik wilde mijn zoon terug! En wat een big smile toen hij ons weer zag.......Genieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten